pondělí 23. ledna 2012

Všichni čokoholici POZOR!

Tento příspěvek je určen všem, kteří zbožňují čokoládu, stejně jako já. Dnes jsem narazila na stránky, kde jsem se cítila jako Karlík v továrně na čokoládu!!! Přísahám. Že nevíte o čem mluvím?
Tak si to představte... řešíte dilema... strašně Vám chutná oříšková čokoláda, ale mnohem raději máte hořkou než mléčnou. Nebo přemýšlíte nad tím, jak by chutnala chutnala hořká čokoláda s krystalky solí, jak o ní básní Nigella? Nebo jak by chutnala mléčná s pekanovými ořechy a sušeným kiwi? Nebo? Nebo? Nebo?


No tak mám pro Vás super zjištění! Nic není nemožné! Choco Loco nabízí tu možnost namíchat si čokoládu podle Vašich představ!Nejprve si zvolíte druh čokolády - mléčnou, hořkou nebo bílou. Pak si můžete vybrat až 6 přísad podle vlastního výběru a nakonec si můžete dokonce zvolit i vlastní obal!!! No není to senzační?
Nezní to jako božský typ na originální dárek pro nějakého čokoholika?
A kdybyste přeci jen nevěděli jakou kombinaci z toho množství si vybrat, můžete se inspirovat mezi oblíbenými kombinacemi, které si můžete klidně i přímo objednat.

O tom všem se můžete přesvědčit na stránkách firmy Choco Loco!!!

Pokud budete zkoušet, tak mi pak napište, jakou čokoládku jste si objednali a zdali jste byli spokojení.

P.S. - Kdyby náhodou, tak já bych zkusila hořkou s chilli a krystalkami soli. Tak kdybyste mi někdo chtěl udělat radost, adresu písnu do emailu :oD

4 komentáře:

  1. tyjo tak to je mazec! mit tu moznost, hned bych vyzkousela ;-) nevis jak ta cokolada muze byt velka? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Klári nevím, nenašla jsem to... ale myslím si, že to bude klasická 100g...

    OdpovědětVymazat
  3. Leni děkuji za návštěvu mého blogu i hezký komentář i za pozvání k tobě. Ovšem projít tvůj krásný blog plný dobrot, to chce více času a hlavně při tom mít dobře najedený žaludek, protože jinak bych po dočtení vyplenila všechno co bych u nás v kuchyni našla. Ptala jsi se jestli nezvažuji prodej svých výrobků, inzerovat ho nepotřebuji, protože mé možnosti jsou omezené a projekty dosti časově náročné a tak co ušiju má už dopředu svého majitele, šiju jen na zakázku, nikdy do zásoby a nebo pro sebe. Pokud by jsi po něčem toužila klidně napiš e mail je na blogu. krásný den Dita

    OdpovědětVymazat
  4. Jakým způsobem jsi to vymyslel, to vypadá fantasticky!


    Also visit my site :: dárky k vánocům pro muže

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. :-) Hezký den

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...