sobota 10. prosince 2011

Potravinoví moli

Tentokrát bych ráda požádala o radu. Nevíte jak se zbavit potravionových molů? Od srpna jsem již 3x kompletně uklízela a vytírala kuchyň, vyházela potraviny za tisíce a dnes jsem zas objevila larvy a další pavučinky v potravinách. Zas letěla plná taška věcí do popelnice. Už jsem z toho zoufalá, spížka už obsahuje jen nejzákladnější potraviny, ale mám obavu, že zas nějakého objevím. Nejvíce mě mrzí, že se mi dostali i do neotevřených potravin - vykoušou si miniaturní dírky a já pak házím do koše celozrnné mouky, jáhly, pohanku, rýži, kakao, karob,...
Měla jsem lapače na moly, ale to mi nepřišlo, že by se to zlepšovalo. Slyšela jsem o bobkovém listě, že je odpuzuje, tak jsem po celé špajzce rozházela bobkový list. Neznáte vy, nějaký trik, typ, jak se jich zbavit? Byla bych ráda, za každou radu.

A jinak jsem k vaječnému koňaku konečně přidala fotku, tak se kdyžtak mrkněte.
Jinak cukroví jsem ještě nezačala. Mám v plánu se na ně vrhnout v úterý. Včera jsem akorát udělala těsto na perníčky a nechávám řádně rozležet.

Hezký večer, Lenča

2 komentáře:

  1. Měli jsme ten samý problém...a zjistila jsem že jsou nejvíce v ořechách...pak jsem do potravinové skříně rozházela bobkový list a byl pokoj.

    OdpovědětVymazat
  2. děkuji za typ ;-) v ořechách jsem neměla... ale ve všem ostatním ano... tento víkend jsem zas tuny věcí vyházela. snad naposledy. poházela jsem všude bobkové listy, pásky proti molům a mám připravený biolit, pokud ještě nějakýho mola zahlédnu!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. :-) Hezký den

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...