středa 28. prosince 2011

Pečený králík

První vyzkoušený recept z nově získané kuchařky "Jídlo jako životní styl" je Pečený králík. Čekala jsem, že jídlo bude ucházející, ale chuť mě zaujala a kdyby mi někdo řekl, že je to dietní jídlo, asi bych mu nevěřila. Zkouší za vyzkoušení!


Suroviny:
500 g králičího masa (já použila přední a zadní nápravu, po 2 kusech)
Marináda:
2dcl vody (já dala 2/3 vody, 1/3 olivového oleje)
1/2 lžičky pepře
1 lžička mleté papriky
5 stroužků česneku
2 velké, nadrobno nakrájené cibule
1 lžíce hořčice
2 lžíce kvalitního BIO kečupu
špetka pálivého koření
sůl
(přidala jsem ještě asi 150g loupaných rajčat)

Marinádu umícháme z uvedených surovin. Maso vložíme do zapékací misky a zalijeme marinádou. Pečeme při 180°C do měkka. Až máte maso měkké, tak vyjměte pekáč a vytáhněte maso, které vložte na prázdný pekáč a ještě masíčko opečte.
Podávejte např. s pečenými bramborami nebo s rýží.


Moje hodnocení:
Dobré. ***/z 5ti možných

2 komentáře:

  1. Ahoj, tak jsem právě dopekl, a recept si schovávám:-), je to moc dobré

    Honza

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. :-) Hezký den

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...