pondělí 29. srpna 2011

Indická restaurace Satyam

Zatím mám na blogu recepty, články o zdravých potravinách a další zajímavosti, ale rozhodla jsem se, že přidám další rubriku. V této nové rubrice budu psát o navštívených restauracích, kavárnách,... a o své spokojenosti s jídlem, jak daná restaurace či kavárna uspokojila mé požadavky, jak se mi líbil interiér a v neposlední řadě také o tom, jaká byla obsluha. Většinou nenavštěvuji restaurace více jak jednou, proto to berte pouze jako jednotlivý subjektivní názor. Pokusím se na vybraná místa vracet, abych se mohla přesvědčit, zda jsem ohodnotila dobře nebo ne.

Jako první jsem vybrala indickou restauraci Satyam v Brně. Navštívila jsem ji se svým snoubencem v neděli 28. srpna 2011.
Prostředí - Interiér mě okouzlil. Tak nějak si indické prostředí představuji, krásné látky, krásné doplňky. Hezké prostředí dokreslovala tiše hrající indická hudba, která jen vkusně doplňovala atmosféru, nerušila rozhovor.

Obsluha - Obsluhovala nás paní, Indka, která byla velice milá a ochotná. Během konzumace chodů se nás vždy přišla zeptat, zdali je vše v pořádku. Usmívala se a byla prostě příjemná. Zřejmě se jednalo o manželku majitele.
Jídlo - Jídlo. Jedním slovem delikátní. Indické jídlo jsem do té doby nejedla a měla jsem k němu předsudky - že bude příliš okořeněné, že mi nesednou netradiční chutě atd:. Proto jsem byla více než překvapená, když jsem se rozplývala nad těmi dobrotami.
Jako polévku jsme oba zvolili tomatový krém s aromatickým kořením a krutonami (TOMATO SOUP). To co nám servírka donesla by se dalo popsat slovem SNOVÉ. Na patře jsem cítila lehce nasládlou chuť rajčat dokreslenou výborným, netypickým (pro mě neznámým) kořením. Celá polévka byla pozvednuta troškou horkého ghí a pár krutonkami.

Jako hlavní chod jsem si objednala kuřecí kari (CHICKEN CURRY) s basmati rýží a přítel si objednal šťavnaté kousky kuřete marinovaných v jogurtu se zázvorovo-česnekovou omáčkou se sýrem a bílým pepřem (CHICKEN TIKKA MALAY) a jako přílohu indické placky (NAAN).


Více mi zachutnalo jídlo, které si dal přítel. Svěží chuť kuřecích kousků a hlavně neodolatelná a nepopsatelná chuť Naan placek. Chicken curry bylo též výtečné, ale jelikož stále nemám chuťové buňky na té správné pozici (zánět žaludku), tak mi to tolik nesedlo.



K pití jsme si objednali manogový nektar, který byl jak jinak perfektní.
Jídla bylo celkově až až, v kombinaci s polévkou jsme nebyli schopni vše sníst, proto doporučuji buď jít na oběd vyhladovělí, nebo si nedávejte polévku.

Celkové hodnocení:
Prostředí: ****
Obsluha: **
Jídlo: ****

Celková spokojenost: **** z 5ti možných *

Návštěvu indické restaurace Satyam vřele doporučuji. Je to gurmánský zážitek.

Více o restauraci ZDE.


Po druhé návštěvě musím ubrat 2 hvězdičky obsluze, neboť paní servírka se neumí chovat k hostům. Nevím zdali je to neznalostí českého jazyka, ale druhou návštěvu mi dost znechutila. I přesto, že jídlo bylo opět na jedničku. Chicken Vindaloo - výborné, ale opravdu velice pikantní jídlo a Mutton Masala - výborné, lehce nasládlé, akorát já nejsem fanouškem jehňěčího, ale přítel si opravdu pochutnal :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. :-) Hezký den

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...