středa 27. července 2011

Přichází podzim

Dneska je v Brně typické podzimní počasí. Prší, fouká, je chladno. Místo aby mě trhovci přesvědčovali o opaku, tak oni si začnou prodávat dýně. Ano, už teď. Copak se dá odolat dýni Hokkaido? Hned jsem si jednu, letošní první, zakoupila. A dnes jsem si uvařila hrnec výborné dýňové polévky, na kterou máte recept zde
A protože mě honila mlsná, tak jsem si udělal ostružinový koláč. Recept jsem použila tento. A musím říc, že jde o opravdu luxusní záležitost. Vyzkoušejte. Hotovo budete mít - i s upečením - za 40 minut a výsledek fakt stojí za to. Použít můžete jakékoliv ovoce. Já letos na ovocných moučnících ujíždím. A co vy?

1 komentář:

  1. teeda ja dýně prostě miluju. máš u mě velké plus, vypadá náádherně ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. :-) Hezký den

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...