sobota 16. července 2011

Levandulová bábovka

Na tento recept jsem narazila v novém, srpnovém čísle časopisu Apetit a hned jsem jej musela vyzkoušet. Levanduli mám moc ráda, ale nikdy mě nenapadlo použít ji do jídla. Ale věřte, že to stojí za to.

 Připravte si 250g tvarohu, 300 g polohrubé mouky, 200 g másla, 170 g třtinového cukru, 4 vejce, prášek do pečiva, vanilkový cukr, 1 dcl vody, hrst levandulových lístků a moučkový cukr na posypání.
A postup? Strašně jednoduchý. Utřete máslo s cukrem do pěny, poté přimíchejte opatrně žloutky a tvaroh a 1 dcl vody. Poté smíchejte v jiné míse mouku, vanilkový cukr, kypřící prášek a levanduli (může být sušená i čerstvá). Tuto sypkou směs po lžicích přimíchejte do tvarohové směsi. Úplně nakonec přimíchejte tuhý sníh ze 4 bílků.
Pečte při 180°C zhruba 45 minut ve vymazané a vysypané bábovkové formě.

1 komentář:

  1. Jeeeeeeej Lenka, ja som robila levandulovu zmrzku. ak mi to vyjde, tak zajtra nahodim. Ake sme mali rovnake chute:). A levandula je fakt vyborna, ja som ju tiez doteraz nepouzivala. Babovecka urcite skvela, vyskusam.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. :-) Hezký den

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...